Ga naar inhoud

stop code update 1903 windows10-64


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Ben bezig geweest met updaten windows 10 64 bits. update 1903 wordt probleemloos gedownload met een vaste router verbinding, uitgeschakelde energie aanpassingen en ook zonder externe apparaten op een van de USB poorten.
Tijdens de installatie kreeg ik de eerste twee keer een blauwscherm stopcode 0x1900101.
Bij de derde poging weer een blauw scherm en nu met:
Page fault in non paged area
wat is mislukt NDIS.SYS

Wie heeft er een oplossing?

Groetjes
Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor,omdat ik bij de update 1803 ook veel problemen had, laat ik windows altijd zelf zoeken naar updates.

Als ik dan vermoed dat er "grote" bijzitten, zorg ik voor een vaste kabel naar de router omdat het vaak minder

problemen geeft dan met wifi.

De 1903 stond gewoon in de lijst van updates. Downloaden ging vlotjes ( tov van de 1803) op  mijn andere windows apparaten

heb ik ook met 1903 geen problemen gehad.

Dus rustig afwachten tot 1903 weer in de lijst staat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, HADEVE2309 zei:

Dus rustig afwachten tot 1903 weer in de lijst staat?

Jazeker. Microsoft is tot het besef gekomen dat ze best eerst de compatibiliteit wat beter moeten checken alvorens een nieuwe versie aan te bieden. Het verbaast me dat versie 1903 bij u toch via Windows update automatisch is gestart niettegenstaande er (nog) een compatibiliteitsprobleem is. 

 

Op 11/7/2019 om 11:39, HADEVE2309 zei:

Bij de derde poging weer een blauw scherm en nu met:
Page fault in non paged area
wat is mislukt NDIS.SYS 

Daarover kun je HIER (<<klik) een interessant onderwerp lezen.

Het is dus ook niet uitgesloten dat er zich hier op zeker ogenblik een probleem is gaan voordoen waardoor Microsoft, voor deze pc, het upgraden naar versie 1903 heeft uitgesteld in afwachting van een oplossing.

Je kunt de opties 1 t.e.m. 5 eens uitvoeren nadat je een systeemherstelpunt hebt aangemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.