Ga naar inhoud

[OPGELOST] Sata install


Gast

Aanbevolen berichten

hallow,

ik heb een 2dehands laptop gekocht.

Staat een trail (30dagen) versie van Vista op geînstalleerd

en ik wou er dus even xp over zetten.

...krijg ik toch wel problemen zeker...xp installatie kan niet door gaan, want hij vind geen schijf...na even zoeken had ik dan wel door dat dat komt omdat xp <-> sata hd's niet vinden...bla bla bla...

Het is een Hp compaq nw8440

en ik vond al vannalles: HP Compaq nw8440 Mobile Workstation- HP Notebook PCs - How to Add Serial ATA (SATA) Drives to a Windows Installation - c00758841 - HP Business Support Center

en drivers met hopen: HP Compaq nw8440 Mobile Workstation- Download drivers and software - HP Business Support Center

Ik wou 'slipstreamen' met Nlite dat leek me nog wel te gaan, tot het punt dat ik het '.inf' bestand moest toevoegen van men ge-extracte drivers... maar die vond ik nergens :viking:

dan bekeek ik die andere oplossingen, heb ik die 'native sata' uitgeschakeld in men bios... en dan viel die steeds uit voor dat die aan de install ging beginnen.

Dus euhm...kan iemand me mss helpen met dat slipstreamen?

De drivers staan in die 2de link, moet je maar eens proberen te extracten en kijken of je een .inf bestand vind. Ik namelijk niet :s

greetz,

Fb

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog eens geprobeerd om de 'native sata' uit te schakelen in de bios, en nu doet die het wel.

Zal mss iets te maken hebben met restarten ofzo.

is opgelost nu dus:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.