Ga naar inhoud

[OPGELOST] ToolboxFX,LaserJet,M1522nfMFP,


ssvdirk
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb volgend probleem met een HP LaserJetM1522nf MFP:

Software en drivers geinstallerd op enkele PC's met Windows XP Servicepack 3 in netwerk met Windows Server 2003.

Na verloop van tijd doet zich volgend verschijnsel voor in de HP ToolboxFX module: faxontvangst- en verzendlog kunnen niet meer geopend worden (kan geen verbinding maken met het toestel, controleer verbindingen,...), controle van de verbindingen geeft geen problemen zelfs niet bij pingen en net view. Enige oplossing is software en drivers opnieuw installeren en tevergeefs hopen dat alle intact blijft. Verkoper en HP zelf hebben tot nu toe geen oplossing geboden, misschien kan dit hier wel?

Mvg Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Denk dat ik het probleem zelf heb opgelost, alle tijdelijke bestanden i.v.m. de installatie in IE map en ondeliggende mappen manueel gaan deleten en alles werkt nu toch reeds een tiental dagen probleemloos op mijn persoonlijke PC, andere PC's in het netwerk dienen nog "behandeld".

Hopelijk hebben anderen hier ook iets aan, niettegenstaande bijkomende e-mail aan HP geven ze nog steeds niet thuis, van een service gesproken!!!

Mvg,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...