Ga naar inhoud

printer Canon Pixma MG8100 scant niet meer


jacko15
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben je zeker dat die foutcode juist is?

 

Ik las op pagina 991 in de handleiding van je printer het volgende:

 

Scanner werkt niet goed:

Zet het apparaat uit en trek de stekker van het apparaat uit het stopcontact. Steek na een poosje de stekker van het apparaat weer in het stopcontact en zet het apparaat aan. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met het servicecentrum.

 

Maak vergrendeling van scanner vrij en zet de stroom uit en weer aan.

De vergrendelingsschakelaar van de scanner wordt niet ontgrendeld. Schuif de vergrendelingsschakelaar van de scanner naar de ontgrendelde positie (zie symbool van geopend hangslot ) en druk op de knop AAN (ON) om het apparaat uit te zetten. Zet het apparaat vervolgens weer aan. Als de fout zich blijft voordoen, neemt u contact op met het servicecentrum.

 

Is het proberen waard hé.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit geweten dat je via LAN kan scannen . Printen wel .
Wat wel kan als het apparaat Wifi ondersteund ,  een item scant via de bedieningsknop van het apparaat en via het WPS verzenden .

https://nl.canon.be/support/consumer_products/pixma_printer_wireless_connection_setup/pixma_mg2950_wireless_connection_setup/

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.