Ga naar inhoud

gmail


Borki

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Borki zei:

bij het downloaden van verschillende sites op de laptop

Mag ik er vanuit gaan dat je hiermee bedoelt dat je van die websites bladwijzers hebt toegevoegd aan de bladwijzerwerkbalk en dat daardoor de bladwijzer van Gmail van je echtgenote "uit beeld" verdwenen is?

Zo ja, klik dan eens uiterst recht van de bladwijzerbalk op het dubbele pijltje >>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, we hebben icoontjes van de sites op het bureaublad gezet, nu staat er 2 keer het icoontje van gmail, maar dat is van mijn gmail.

Ik vind ook geen >> in de bladwijzerbalk.

Ik hoop dat ik hiermee een beetje duidelijk ben, zo'n expert ben ik ook niet.

In ieder geval bedankt voor uw hulp.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het geen goed idee om snelkoppelingen van websites op het bureaublad te plaatsen. Op het bureaublad van sommigen mensen staan zoveel snelkoppelingen dat ze door het bos de bomen niet meer zien staan.

Op mijn bureaublad staat één snelkoppeling... De prullenbak. En zelfs die ga ik aan Start vastmaken.

Al de rest staat waar het thuis hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, volkomen mee eens, ook bij mij is dat het geval. Maar zoals ík al zei, ik ben geen expert, ik ben 75 , en ben al blij, dat ik een klein beetje met de moderne tijd mee kan. Als u de moeite wilt doen om mij wat te helpen, ben ik u zeer dankbaar.

Dus hoe krijg ík mijn icoontjes in start, gewoon slepen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelkoppelingen naar websites maak je niet aan start vast en plaats je ook niet in de taakbalk maar je maakt er IN je browser een bladwijzer van. Veel gebruikte bladwijzers plaats je in de bladwijzerwerkbalk.

 

53 minuten geleden, Borki zei:

Maar zoals ík al zei, ik ben geen expert, ik ben 75 , en ben al blij, dat ik een klein beetje met de moderne tijd mee kan.

Dat begrijp ik. Ik ben er 73 en ik heb mijn kennis ook niet zonder moeite vergaard hoor. Het Internet puilt uit van leerrijke info en handleidingen, te beginnen hier op dit forum. Ik ervaar het als een enorm comfort dat ik, ook nu nog, moeite blijf doen om met de tijd mee te gaan.

 

Geloof me, zonder een beginnerscursus Windows 10 kun je onmogelijk met je computer werken. Je zit dan immers constant met vragen en probleempjes waar je klamme handen van krijgt en dat is niet leuk. Tot vóór 2004 was dat bij mij ook zo maar ik heb er komaf mee gemaakt.

 

Kijk hier eens: http://www.gratiscursus.be/Windows_10/index.html

Die cursus beantwoord niet 100% meer aan de huidige versie van Windows 10 maar je gaat er toch heel veel aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.