Ga naar inhoud

Windows 10 bluescreen wanneer game opstart


Warrecapals

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb recent een computer gebouwd. Alles werkt normaal, boot mooi naar Windows 10 pro, maar zodra ik probeer een game op te starten crasht het spel of krijg ik een bluescreen. Dacht eerst dat de computer te warm werd, maar dit is niet het geval(45 graden ). Als er iemand een idee heeft met wat dit te maken zou hebben, zou dat mij heel erg helpen. 

Mijn specificaties zijn: 

ryzen 7 2700x

16 gb 3200 corsair vengeance RGB pro

gtx 1660 super 

gigabyte B450 

thermaltake 600 watt 80 plus gold

er zit ook een ssd van 240 gb in en een harde schijf van 1 TB

alvast bedankt voor de hulp 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, droske zei:

Beste droske, bedankt voor uw antwoord.

Heb alle video stuurprogramma's al meerdere keren gedownload en verwijderd maar dit hielp niets. Ik heb nu geprobeerd de ram te downclocken naar 3000Mhz ipv 3200Mhz, nu kan ik games spelen zonder te crashen, er zijn wel wat lagg spikes in het begin. Ik vind dit vreemd, want op de website van mijn moederbord staat nochtans dat dit 3200Mhz ram support...

Dit is mijn mobo --> https://www.megekko.nl/product/4286/239535/AMD-Socket-AM4-Moederborden/Gigabyte-B450-AORUS-ELITE-moederbord

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.