Ga naar inhoud

Acer 5920 - Slechte beeldkwaliteit op TV


Gast MISTERBOLLEWINKEL

Aanbevolen berichten

Gast MISTERBOLLEWINKEL

Ik heb via de HDMI uitgang mijn Acer 5920 verbonden met mijn Sony Bravia (Bravia Engine 2) TV, en dit met een Goldcable HDMI kabel.

Bij het afspelen van een film in de Windows Media Player heb ik echter een slechte beeldkwaliteit op mijn Bravia...

TIPS OF EEN OPLOSSING????

THANKS !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je resolutie wel hoog?

Als die maar op iets lager staat dan Full HD krijg je inderdaad slechte kwaliteit

Dit kan je veranderen door in Vista of XP recchtklikken op je bureaublad "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" en dan Beeldscherm instellingen, en dan hoogste resolutie kiezen die jou bravia aankan

Wat voor film is het trouwens? Gewoon DVD, Blu-ray ofwat?

DVD heeft namelijk niet echt zo'n goede kwaliteit, en als je er dan dicht opzit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MISTERBOLLEWINKEL

Heb via het nvidia programma de resolutie verhoogd,maar wanneer ik probeer in te stellen op 1080p of 1080i, wordt het beeld in wmp kleiner!help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb via het nvidia programma de resolutie verhoogd,maar wanneer ik probeer in te stellen op 1080p of 1080i, wordt het beeld in wmp kleiner!help!

Hoe bedoel je kleiner? Dat is juist normaal denk ik.

Omdat dan alle pixels van je tv benut worden, en anders gaat die er meerdere voor 1 pixel gebruiken.

Als je nu een HD-film afspeelt met CoreAVC, als je geen HD film hebt, download dan HIER een 1080p trailer, ziet dat er scherp uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MISTERBOLLEWINKEL

Het venster van de media player neemt de volledige grootte van het TV scherm in beslag, maar het beeld van de film zelf is veel kleiner.Is dit normaal?Wanneer ik dan de fullscreen optie van wmp inschakel blijft het beeld kleiner(ongeveer 1/3 van het scherm in de linker bovenhoek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.