Ga naar inhoud

Windows 10 transfereren naar nieuwe pc met behoud van programma's


Emile51

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik beschik over een W10 prof (na overschakeling van Win7 prof), en gezien de leeftijd van mijn pc, zou alles (dus met inbegrip van Windows programma's zoals Windows Office) en alle andere apps willen overzetten naar die nieuwe.

Een serie andere programma's werden indertijd op de oude pc geïnstalleerd met een geldige betalende (dus gekochte) licentie, bv. AVG, Easeus backup, enz.

Hoe kan ik deze transfereren naar mijn nieuwe pc, zonder alles opnieuw te moeten installeren, laat staan product keys opnieuw te moeten ingeven ?

Dank u. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Emile51 zei:

Hoe kan ik deze transfereren naar mijn nieuwe pc, zonder alles opnieuw te moeten installeren, laat staan product keys opnieuw te moeten ingeven

Dat kan helaas niet. Maar niet getreurd, het opnieuw installeren van programma's is echt geen onoverkomelijke taak.

Als je niet weet waar je de gewenste software kunt downloaden, zeg ons maar welke software je wenst te installeren en we bezorgen je de download-link. Gebruik sowieso in geen enkel geval installatie CD's die al wat ouder zijn, het kan om verouderde installatie software gaan die voor problemen zorgt. Betalende programma's kun je gewoon opnieuw installeren mits je tijdens de installatieprocedure de product sleutel invoert dan wanneer er om gevraagd wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.