Ga naar inhoud

skype


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds vanmiddag bij update van Skype krijg deze foutmelding

skype.JPG.528f308dc7da0ba0e8e38cfa25bbb1f3.JPG

Al uitgevoerd Skype verwijderd helpt niet !opstarten zonder skype  geen melding ,skype opstarten terug die melding.Al wat scans gedaan niks malware of....

Zodus probleem ligt zuiver bij skype...op annuleren kliken en het is wel weg .

Kan niet echt iets vinden op het net...iemand hier?

Mvg

RG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typ services.msc in 'Zoeken' en druk op ENTER.

 

Scrol naar beneden tot bij S(martCard)

Kijk even na of de status (derde kolom) bij u overeenkomt met deze in onderstaande afbeelding (rood omkaderd).

Smartcard.JPG.f8d8ceeedf86f8c90b8bc2afe480e6fd.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd ik ook niet!Maar iemand belde me op rond de middag en had die melding(denk win8)

Zeg nee heb geen problemen ,later sluit laptop af .Kom terug thuis start op en update van skype en ja ook die melding!

Laat ik skype niet mee opstarten geen melding.Start skype handmatig op ja de melding 2x klikken op annuleren en het is weg.

Voor de rest werkt alles zo als het moet ...

Ja weer iets met updates ofzo zeker?

Is wel geen ramp maar toch...

Mvg

RG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond nog wat liggen zoeken iets gevonden bij MS maar weet het niet goed  waar en hoe (sorry)

Was iets van verwijdertool...

Vandaagal 2 x opgestart en melding is weg .Van mij mag topic op slot mocht het terug komen laat het wel weten dan!

Mvg

RG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.