Ga naar inhoud

pagina scrolt vanzelf naar beneden


Gauri

Aanbevolen berichten

Beste, een paar weken geleden is er een tas met thee over een deel van mijn toetsenbord gevallen. De thee was warm maar niet heet en zonder suiker. Net daarvoor ben ik ook op een artikel op face book geweest en was daarna mijn labtop afgeslagen met een zwart scherm en daarna weder vanzelf opgestart, ik heb dit vaak voor op facebook, en ken de oorzaak er niet van. Na het opdrogen van het toetsenbord, het was vooral het numeriek toetsenbord rechts en de toetsen ernaast die nat waren, begonnen de toetsen weer te werken alleen deze die nat geweest zijn op numeriek toetsenbord niet meer normaal, geven dubbele cijfers en verkeerde cijfers aan. sindsdien scrolt de pagina als ik op internet ben steeds vanzelf naar beneden. Ik kan dit alleen tegenhouden door op de 8 te drukken waar eveneens een driehoekje naar bovengericht op staat in combinatie met de toets metpijl naar boven naast het numeriek toetsenbord. Als ik dan daarna de 8 blijf indrukken dan blijft de pagina bovenaan staan en kan ik zelf naar onder scrollen met de muisknop. Soms lukt    het dat ik daarna niets meer moet indrukken en werkt de scrol goed, maar dan oppeens begint deze weer vanzelf naar beneden te scrolen. Als ik in de pc naar mijn documenten ga dan wordt er automatisch het laatse geselecteert en geraak ik er niet in. Soms flikkert de cursur en krijg ik niets open, geen tapblad of ook niets gesloten. Zo staat er een melding onderaan de balk van microsoft computerproblemen en als ik daar op klik  gaat het onderhoudscentrum open en geeft aan dat de firewall uit staat, dat de defender uitstaat en het virusprogramma uitstaat, ik neem aan dat dat van microsoft is. Als ik daar op klik kan ik wel een vak aanklikken maar verder gebeurd er niets en ik krijg deze vensters dan ook niet meer dicht of uit en deze blijven dan op het scherm staan. Als ik dan naar Macafee ga kijken is alles in orde staat realtime aan en firewall en is pc safe, bij scannen geen problemen. Als ik naar Malwarebites premium 4.1.0 ga is ook alles in orde en na scannen geen problemen. Ik denk dat firewall van microsoft beheert wordt door Macafee. Omdat dit een dubbel probleem is leek het mij het beste om het bij hardware te plaatsen. Ik heb windows 8.1,  64 bits. En labtop is een Acer Aspire E17. Zou dit effectief aan mijn toetsenbord liggen of kan het dat mijn pc met 'iets' besmet is? Kan het naar beneden scrollen een code in het toetsenbord zijn die ongedaan kan gemaakt worden? Dank bij voorbaat voor uw antwoord. met vriendelijke groet. pS nog een probleem hierdoor is dat als ik opYoutube een filmpje wil zien deze automatisch naar het einde van het filmpje gaat en daarna meteen naar het volgende en zovoort. Soms werkt het wel en kan ik gewoon een filmje zien maar niet lang voor het weer begint door te draaien. Ik kan ook bijna niets in deze tekst veranderen omdat ik de cursur niet krijg waar ik hem wil hebben, dus moet ik het wel achteraan plaatsen. Sorry voor de onduidelijkheid hierdoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toetsenbord zal moeten vervangen worden.

 

Bij een dergelijk ongeval moet je de pc onmiddellijk omdraaien (omgekeerd toetsenbord en de laptop uitschakelen en van de stroom halen (ook de batterij). Daarna geduldig wachten tot alles grondig opgedroogd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.