Ga naar inhoud

printer versus tekst


lenoire

Aanbevolen berichten

Hallo leden.

Allereerst mijn verontschuldiging over de geringe bijdrage aan de vele vragen die ik heb gelezen. Er staan voor mij nog steeds meer oplossingen bij dan antwoorden. Dus bij deze maar wwer eens een vraag.

Ik heb een A3 epson stylus photo R 1900 gekocht en ben bijzonder gelukkig met de foto afdruk kwaliteit. echter zodra er tekst wordt geplaatst verschijnt deze op de afdruk zeer korrelig. Voor het presenteren van formaatposters op A3 geen gezicht. De vraag is wat hieran te doen [ driver, instelling of wat al niet meer............ik heb alles uitgeprobeerd, maar [tot nu toe] niets helpt afdoende. Wie kan mij de gewenste oplossing bezorgen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst mijn verontschuldiging over de geringe bijdrage aan de vele vragen die ik heb gelezen. Er staan voor mij nog steeds meer oplossingen bij dan antwoorden. Dus bij deze maar wwer eens een vraag.

Dat is helemaal geen probleem, we zijn een help-forum om mensen te helpen.

Dus daar moet je je geen zorgen over maken ;-)

Als je bijvoorbeeld in word, een pagina wil afdrukken en je drukt op CTRL+P.

Komt er een venster, en dan klik je op Eigenschappen.

Gebruik je ander papier dan normaal?

Dan moet je dat juist zetten enzo, of had je dit al reeds gedaan?

Want met mijn Epson zit hier héél groot verschil in, zeker op A3's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.