Ga naar inhoud

VBA code opslaan gegevens workbook vóór versturen per mail


Wingjudge

Aanbevolen berichten

Hello forum,

 

Een tijdje terug had ik een vraag over hoe een Excel workbook vanuit excel per mail kan verstuurd worden. 

En heeft me heel goed verder geholpen, werkt heel goed.

Hieronder de link van de post :

https://www.pc-helpforum.be/topic/74268-excel-workbook-vanuit-excel-per-mail-versturen/?tab=comments#comment-579098

 

Hierbij heb ik volgende vraag, voor dit bestand (vorige post) :

is het mogelijk dat het ingevulde bestand eerst opgeslaan wordt via een VBA code,

vóór de gebruiker op de "Send" duwt om per mail te versturen?

Nu dient hij dit zelf te doen en durft nog al eens vergeten te worden.

Bijgevolg ontvangt de bestemmeling niet de volledige gegevens die werden ingevuld door de verzender.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Philiep,

 

Ik heb het eens getest zoals je aangaf maar lost momenteel het probleem niet op.

Ik heb deze regel geplaatst na de twee Dim codes zonder resultaat.

 

Misschien een toelichting : dit bestand dient door de gebruiker in een Sharepoint omgeving opgevraagd te worden en zo van persoon naar persoon verstuurd te worden met daarin natuurlijk de aangevulde gegevens. Denk dus dat er daar al een probleem zal optreden qua schrijfrechten? Het bestand bewaren op hun desktop en dan zo doorsturen naar de volgende ... Is dit mss een optie ?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.