Ga naar inhoud

Blue screens Vista


ELvedeke

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn vista 64-bit en krijg te pas en te onpas blue screens. Het is nu ook al zo'n 4 maand geleden dat het begonnen is en het is nog steeds niet opgelost.

Ik heb ondertussen al nieuwe drivers geprobeerd, pc geformatteerd etc mr heeft niet geholpen. Ik kan trouwens ook nog weinig programma's installeren en soms updaten.

Ik heb al bluescreens gehad bij pdf-files, winAmp Shoutcast radio, Call Of Duty; telkens een tijdje en dan verspringt het precies naar een ander programma.

Mijn informaticus heeft er ook al een paar keer naar gekeken maar vind het probleem niet direkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je bericht gesplitst van het andere topic, anders raakt alles door elkaar, en dat is niet zo handig.

Je topic staat overigens in de Windows afdeling.

Blauwe schermen (of blue screens) kan aan vanalles liggen.

kan je de code op het blauwe scherm eens opschrijven, hierdoor kunnen we al ongeveer in de juiste richtin kijken.

Als het scherm snel weggaat, moet je DIT eens doorlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.