Ga naar inhoud

[OPGELOST] fout NvCpl.dll


Gast Delusion

Aanbevolen berichten

Gast Delusion

Ik heb een foutmelding gehad van mijn beeldscherm. Hij bleef steeds haperen en gaf de foutmelding "Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet en is hersteld" ... Altijd ging mijn scherm vast hangen.

Wat ik heb gedaan is het volgende:

Ik ben naar C:\windows\system32\drivers gegaan en heb NVLDDMKM.SYS naar NVLDDMKM.SYS.OLD hernoemd.

Dan zocht ik naar NVIDIA directory en heb ik NVLDDMKM.SY_ naar C:\windows\system32 gekopiëerd.

Ik deed CMD open en typte in het NVIDIA pad: EXPAND.EXE nvlddmkm.sy_ nvlddmkm.sys

Wanneer het expansion klaar was, kopiëerde ik de nieuwe nvlddmkm.sys naar C:\windows\system32\drivers en herstarte ik de computer.

Alles ging goed, ik kreeg de foutmelding niet meer (had hem ook maar net van vandaag...) maar telkens als ik nu de pc opstart krijg ik een foutmelding van NvCpl.dll ... Ik heb al een nieuwe NvCpl.dll gedownload, maar die heeft ook niet geholpen. Ik heb gezocht naar Register tools, maar deze waren dan weer niet gratis...

post-1653-1417703812,6096_thumb.jpg

post-1653-1417703812,726_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delusion

ik heb me drivers opnieuw geïnstalleerd, het probleem doet zich nog steeds voort.

nieuwe drivers op de nvidia site kan ik niet downloaden aangezien mijn NVIDIA GeForce 7300 LE er niet tussen staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delusion

Dank je, maar ik zie dat het voor Windows XP is, ik heb windows vista...

C:\NVIDIA\WinVista\175.19\IS\...

Ik heb Windows Vista al een tijdje en heb dit probleem nog nooit eerder gehad, toch maar downloaden & installeren, of... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.