Ga naar inhoud

Blauw scherm in het engels


Pcnoobje

Aanbevolen berichten

Hallo jongens en dames ! Vraagje hiero: ik probeerde me pc te reseten toen is me pc uitgevallen en nu start ik hem op en heb ik een blauw scherm met wat text er in .... het zegt :

 

 

a configuration change was requested to clear this computer's tpm (trusted platfrom module) 

 

warning :clearing erases information stored on the tpm you will lose all creates keys and acces to data 

 

Press yes to clear the tpm 

Press no to reject this change and continue

 

maar nu kan ik niet op yes of nee druken met de muis of de hot keys die ik ken .... als iemand een idee heeft hoor ik het graag

160736201027620839264686527593.jpg

aangepast door Pcnoobje
Foto vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

 

Even een paar vraagjes naar bijkomende info:

  1. Waarom heb je voor een rest gekozen?
  2. Welke reset methode heb je toegepast? En wens je daarbij je data en programma's te behouden?
  3. Beschik je over een back-up van je data?
  4. Geef eens het merk en model nr van je pc .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een : acer

Model is : n16c2

 

Ik had voor een volledige reset gekozen data mag weg en de belanrijkste dinge heb ik op me telefoon gezet 

 

Back up wou ik exspress niet , iemand heeft zo veel onzin er opgezet dat ik zelf door de boomen het bos niet meer zag dus wou alles gewoon er af. B.V stonde zo veel progamma's op die onnodig waaren , 2/3verschillende anti virus scanners ( die heelemaal niet nodig zij) geheugen kaart was ook voll ...etc  hoop je hier mee een beetje geholpen mee te hebben

 

 

Denk ook dat er meerdere virus aanwezig waaren  

aangepast door Pcnoobje
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Pcnoobje zei:

Ik had voor een volledige reset gekozen data mag weg en de belanrijkste dinge heb ik op me telefoon gezet 

Een volledige reset kan op meerdere manieren uitgevoerd worden.

Heb je gekozen voor de fabrieksherstel tool (Acer Recovery management) van Acer of heb je het via Windows Systeemherstel - Deze pc opnieuw instellen uitgevoerd?

 

Toegevoegd...

Je hebt de laptop toch aan de stroom aangesloten hé?

aangepast door droske
Zie "Toegevoegd"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben, helaas voor u, niet vertrouwd met dit probleem.

 

Google bracht me o.a. hier: https://us.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/51137

 

Het heeft blijkbaar te maken met het al dan niet verwijderen van versleutelde wachtwoorden.

Er wordt aan u gevraagd of die mogen verwijderd (Yes) of niet (No).

 

Ik denk dat je die keuze alleen maar zelf kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, droske zei:

Ik ben, helaas voor u, niet vertrouwd met dit probleem.

 

Google bracht me o.a. hier: https://us.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/51137

 

Het heeft blijkbaar te maken met het al dan niet verwijderen van versleutelde wachtwoorden.

Er wordt aan u gevraagd of die mogen verwijderd (Yes) of niet (No).

 

Ik denk dat je die keuze alleen maar zelf kunt maken.

Hoe doe ik dat dan ? Want de hotkeys die ik ken werken niet  en pijltjes naar links of rechts ook niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.