Ga naar inhoud

standaard antwoorden in outlook (meerdere pc's)


Daniël Feenstra

Aanbevolen berichten

goedendag,

Voor veel klantvragen heb ik standaard antwoorden waarin ik daarna zelf nog wat info kan invullen.

Nu heb ik die standaard antwoorden als handtekeningen aangemaakt in outlook.

Maar dat is niet ideaal doordat je als je daarbinnen wat plakt je de opmaak niet kan aanpassen aan die van standaard handtekening opmaak.

Ook kan je maar 1 handtekening invoegen, als je een 2de selecteert verdwijnt de eerste.

En heb vaak dat ik 2 verschillende standaard berichten moet samenvoegen wat dus niet kan.

 

Ook werken we vanaf 5 computers, veranderd een standaard bericht dus (wat regelmatig gebeurd) dan moet dat op 5 pc's afzonderlijk aangepast worden.

 

Is er iemand die voor dat soort standaard berichten een andere slimme oplossing weet zodat ik daar flexibeller in ben en het makkelijker te combineren is en dus vanaf 1 locatie te beheren is? maar dus wel nog met 1 muisklik in een outlook bericht te integreren is?

Ik ben benieuwd.

Groet

 

Daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.