Ga naar inhoud

Allerlei problemen met updates, beveiliging, opslag, ...


froesjel

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds ik deze laptop heb gekocht heb ik niets anders dan problemen. Mijn ACER was toch veel beter hoor.

In bijlage een deel van de problemen. Ik heb mijn oude harde schijf uit mijn ACER gehaald met de bedoeling een externe harde schijf te gebruiken. Maar met al die problemen denk ik dat dit geen goed indee is.

Bedankt op voorhand voor uw antwoord.
 
Met vriendelijke groeten
(adres en telefoonnummer uit je bericht gehaald - het is niet verstandig (omwille van spam e.d.) die open en bloot op het net te zetten -
idem voor je mailadres. - Dank aan Porrelaar die het ons meldde)

 

E-mail: ***xx@hotmail.com

post-20164-0-22578900-1429693598.png

post-20164-0-34936100-1429693633.png

Schermafbeelding 2021-01-22 054651.png

Schermafbeelding 2021-01-22 054740.png

Schermafbeelding 2021-03-24 143329.png

IMG_20210324_0001.pdf527 kB · 0 downloads

Schermafbeelding 2021-01-22 062950.png

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kun je ons eerst eens vertellen met welke versie van Windows 10 je nu werkt.

 

Typ in het zoekvak (naast de knop START winver en druk op Enter. Plaats van dat venster een afbeelding in je volgende antwoord.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Hier info over mijn laptop LENOVO.

Apparaatnaam    LAPTOP-2MKGQKPA
Processor    Intel(R) Core(TM) i5-1035G1 CPU @ 1.00GHz   1.19 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen    12,0 GB (11,8 GB beschikbaar)
Apparaat-id    4FE2C688-A088-4D6B-A4FA-BCCA1153B9B6
Product-id    00325-81672-30856-AAOEM
Type systeem    64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken    Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm

 

Editie    Windows 10 Home
Versie    20H2
Installatiedatum    ‎10/‎06/‎2020
Build van besturingssysteem    19042.685
Serienummer    PF1WP534
Ervaring    Windows Feature Experience Pack 120.2212.551.0

 

Bedankt op voorhand voor uw antwoord.

 

Met vriendelijke groeten

 

Alain Lauwers

(adres en telefoonnummer uit je bericht gehaald - het is niet verstandig (omwille van spam e.d.) die open en bloot op het net te zetten -
idem voor je mailadres. -

winver .png

Info laptop.pdf

aangepast door kweezie wabbit
Adresgegevens verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al sedert 2 maanden problemen met Windows update. Laten we daar eerst eens aan werken.

 

  • Type cmd in “Windows zoeken”

  • Klik met de rechter muisknop op het zoekresultaat Opdrachtprompt en kies  Als administrator uitvoeren.

  • Kopieer en plak hier één voor één het volgende in gevold door ENTER:

 

net stop bits

net stop wuauserv

rmdir /s /q %windir%\SoftwareDistribution

net start bits

net start wuauserv

  • Maak er met de app Knippen en aantekenen  een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

  • Heen handleiding over Knippen en aantekenen in woord en beeld vind je HIER (<<klik)

 

Let op de spaties na rmdir, s en q en wacht na iedere opdracht tot je terug de cursor ziet knipperen achter het pad C:\Windows\system32>
 

Hiermee wordt de service automatische update gestopt, alle gedownloade data wordt verwijderd en de service wordt opnieuw gestart.
Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat er in de map Softwaredistribution een fout zit.
Let wel: de map wordt weer opnieuw aangemaakt door het proces "Windows Update" en zal ook weer opnieuw gevuld worden.
Eventueel geweigerde updates zullen opnieuw aangeboden worden!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel de internetverbinding eens uit en probeer de volgen de opdrachten opnieuw uit te voeren

 

rmdir /s /q %windir%\SoftwareDistribution

 

net start bits

 

net start wuauserv

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.