Ga naar inhoud

Office 2019 accountfout


FrankVG

Aanbevolen berichten

In mijn Office staat onder 'Account' de melding: "Accountfout - Er zijn problemen met uw account. Meld u opnieuw aan om deze op te lossen." Op hetzelfde vensterje staat ook een knop: "Mijn aanmelding herstellen".

Het gebruiken van deze knop doet niet.

Afmelden en opnieuw aanmelden blijft ook dezelfde fou geven.

Mijn office is aangelogd met mijn Outlook.com account. Dit wordt ook bevestigd in de hoofdingbalk.

Het account werkt voor de rest wel gewoon. Ik kan ook gewoon mail ontvangen via het account.

Maar wanneer ik in bv Word een invoegtoepassing wil installeren dan krijg ik steeds de melding:  "Fout bij het laden van invoertoepassingen. Eén of meer invoegtoepassingen zijn niet geladen. Zie uw invoertoepassingen."

Als ik naar 'Mijn voegtoepassingen' ga kijken dan staan nog geen invoegtoepassingen in.

Ik vermoed dat dit niet lukt door bovenstaande foutmelding.

Allen heb ik geen idee hoe ik hier van afgeraak.

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dotchiejack

Zowel het snel als het volledig herstellen geprobeerd. Beide zonder resultaat.

Ik ben er ondertussen zo goed als zeker van dat het iets met mijn MS account te maken heeft en niet met Office.

Op mijn laptop heb ik hetzelfde probleem en dezelfde foutmelding.

Vermits het hier Office 2016 betreft en op mijn desktop Office 2019 kan het volgens mij niet aan Office zelf liggen.

Probleem is dat ik verder met mijn MS account alles kan doen (mail, onedrive...) en dat ik nergens in de accountgegevens een aanwijzing zie staan.

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.