Ga naar inhoud

Database


Sary

Aanbevolen berichten

Beste experts,

 

 

 

Dit is een database die ik deel via Onedrive, er wordt gewerkt vanuit verschillende afdelingen in dit excel bestand.

Alles werkt prima, enkel het gedeelte ploegoverdracht werkt niet. Kan ik deze alsnog gebruiken in Ondrive om ben ik verplicht deze ook in Excel op te maken?

 

Mvg,

Testversie.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dotchiejack zei:

Denk je nu werkelijk dat je ergens anders nog hulp gaat krijgen na al je kromme sprongen.

Ik heb het voor jou uitgewerkt in Excel en Access.

Je werkt voor een van de grootste Chocolade fabrieken van België, laat je baasje maar eens z'n knipje opentrekken.

Ik heb dan nog niet gesproken over de PM die je mij hebt gestuurd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dotchiejack, 

 

 

Zoals ik reeds gemeld had, loopt die acces database steeds vast. Er waren frustraties omdat deze bij het ingeven na een tijdje begint te knipperen, waardoor je helemaal opnieuw moest beginnen. Opnieuw gezocht naar een manier hoe we samen van op afstand in de excel database konden samen werken. Hier hadden we ontdekt dat dit in Onedrive wel mogelijk was en ondertussen nog steeds met de excel database aan het werk...

 

Dat ik je een persoonlijke vraag stelde via PM was enkel en alleen omdat ik je de database met al onze gegevens in even wou doorsturen omdat je het dan beter zou begrijpen.

 

Dit ter info,

 

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.