Ga naar inhoud

Updatepagina maken in Word


Huubke23

Aanbevolen berichten

Ik heb een handleiding geschreven voor mijn bedrijf waar in alles staat uitgeschreven hoe een werknemer te werk gaat. Iedere werknemer kan dit bestand lezen maar niet bewerken. Ze kunnen via de drive van het bedrijf bij dit bestand.

 

Echter zou ik graag een pagina aanmaken die op de 1ste pagina komt waarin alle updates komen te staan. Met updates bedoel ik wijziging in het bestand. Zodat iedereen iedere dag kan zien wat er gewijzigd is aan het bestand en waar ze op moeten letten. 

 

Ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Philiep,

 

Heel erg bedankt voor de hoeveelheid moeite van uw antwoord!

 

Het helpt mij al heel erg. Dit is niet helemaal wat ik zocht, maar hierdoor heb ik wel een idee hoe ik het kan oplossen. Wellicht kunt u mij ook hierbij helpen?

 

Ik heb dus een handleiding waarin regelmatig updates zullen komen. Wellicht kan ik een 1ste pagina maken waarin ik een tabel maak:

01-02-2021 | Wijziging in hoofdstuk 4.2 | "Dit is er gewijzigd" | Bovenstaande Macro | Knop zodat je er meteen naartoe springt (Klik hier)

02-02-2021 | Wijziging in hoofdstuk 5.3.2 | "Dit is er gewijzigd" | Bovenstaande Macro | Knop zodat je er meteen naartoe springt (Klik hier)

05-02-2021 | Wijziging in hoofdstuk 1 | "Dit is er gewijzigd" | Bovenstaande Macro | Knop zodat je er meteen naartoe springt (Klik hier)

05-02-2021 | Wijziging in hoofdstuk 2 | "Dit is er gewijzigd" | Bovenstaande Macro | Knop zodat je er meteen naartoe springt (Klik hier)

14-02-2021 | Wijziging in hoofdstuk 9.1 | "Dit is er gewijzigd" | Bovenstaande Macro | Knop zodat je er meteen naartoe springt (Klik hier)

 

Deze tabel gaat tot 2 weken en verwijdert dan iedere 14 dagen een dag uit de tabel. Dus op 15-02-2021 zal update 01-02-2021 automatisch uit de tabel verwijderd worden. 

 

Ik hoor graag of u mij hierbij kan helpen?

 

Ik heb zelf geprobeerd macro's te bouwen maar dit lukt mij nog niet.

 

Nogmaals bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/8/2021 om 08:50, dotchiejack zei:

Er nog wel een en ander aan te passen.

Wat bedoel je met Bovenstaande Macro in die regeltjes.

Post anders een gelijkend voorbeeldbestandje met een paar pagina's met fictieve gegevens en (manueel) het gewenste resultaat van die eerste pagina.

 

 

Ik bedank u erg voor uw hulp. Zou u wellicht nog 1x willen kijken naar het bovenstaande voorbeeld bestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.