Ga naar inhoud

windows xp op geformatteerde laptop krijgen


djbtheman

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb een laptop met daarin een net geformatteerde harddisk. Het is een SATA disk en ik heb m ntfs geformatteerd.. Nu krijg ik als ik windows xp probeer te installeren de melding:

Setup kan geen vaste schijfstations in uw computer vinden.

Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld, op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door de fabrikant geleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren.

Setup kan niet doorgaan.

Druk op F3 om Setup af te sluiten.

Nu weet ik dat het komt doordat er een sata schijf in zit en dat ik daarvoor drivers moet downloaden. Ik heb deze gedownload van de toshiba site en zou ze dan via nlite oid bij windows xp moeten zetten, maar die drivers die ik gedownload heb, dat zipbestand, zit ook een setup.exe bij en nog veel meer bestanden. Dus hoe werkt dit dan? Wat moet ik erbij zetten? Of moet ik t eerst installeren op mn andere computer?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.