Ga naar inhoud

messenger live


Pearley

Aanbevolen berichten

bij het opstarten van messenger krijg ik de volgende melding:

C:\program Files\windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.

Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie.

Dat heb ik gedaan maar word er niet erg wijs uit. Ik heb al dagen een error 80070005 melding, heeft t misschien daarmee te maken?

Kan iemand mij helpen a.u.b?

Dank alvast heel hartelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robke, als ik probeer te herinstalleren krijg ik de melding dat ik geen administrator rechten heb. Bij mijn internet verbinding blijkt ook dat het netwerk niet wordt herkend en dat ik daar geen toegang toe heb. Het gekke is dat ik via een omweg wel verbinding heb met internet alleen zie ik dat niet onder in m'n balk.

Ik heb een nieuw account aangemaakt en daar is alles wel zoals het hoort maar kan messenger live en mijn emails niet openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met vista en sinds ik vorige week een schijfopruiming en defragmentatie heb gedaan is mijn laptop van streek. Met internet via een omweg bedoel ik dat ik niets meer rechtstreeks via de laptop krijg. Internetverbinding gaat niet meer automatisch, ik moet elke keer opnieuw een verbinding maken ondanks alles is ingevoerd. Bijn mijn verbindingstatus staat onbekend en toegang geweigerd. wat ik ook doe, het lukt niet. Bij een nieuw account blijkt dat ik de verbindingbrug mis en lokatie. Nu blijkt ook nog dat mijn originele cd spoorloos is en kan nu niet meer vanaf deze alles opnieuw installeren.

Ik ben al sinds een week elke dag bezig maar weet neit waar de fout ligt. Ook systeemherstel heeft dit niet opgelost. It drives me crazy!

Zelf ben ik een leek hoor op it gebied, kan mezelf met e.e.a. helpen maar niet zo veel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.