Ga naar inhoud

Een bestand of map kopiëren


Sarah

Aanbevolen berichten

Een bestand of map kopiëren

  1. Open Mijn documenten. Als het item dat u wilt kopiëren zich niet in de map Mijn documenten of een van de submappen ervan bevindt, kunt de locatie ervan achterhalen met Zoeken. Klik op Start en vervolgens op Zoeken om het zoekvenster te openen.
  2. Klik op het item (bestand of map) dat u wilt kopiëren.
  3. Kies vervolgens Dit bestand kopiëren of Deze map kopiëren onder Bestands- en maptaken.
  4. Selecteer in Items kopiëren het station of de map waarnaar u het item wilt kopiëren en klik vervolgens op Kopiëren.

attachment.php?attachmentid=1125&stc=1&d=1223734847

Opmerkingen

  • U opent het onderdeel Mijn documenten door te klikken op Start en vervolgens te klikken op Mijn documenten.
  • U kunt meerdere bestanden of mappen ineens kopiëren.
  • Als u een aaneengesloten groep bestanden of mappen wilt selecteren, klikt u op het eerste item en daarna, terwijl u SHIFT ingedrukt houdt, op het laatste item. Als u een niet aaneengesloten groep bestanden of mappen wilt selecteren, houdt u CTRL ingedrukt terwijl u op elk item klikt.

post-2-1417703768,5612_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.