Ga naar inhoud

[OPGELOST] hotmail


seppekobe

Aanbevolen berichten

hello, gebruik al lange tijd windows hotmail en nu opeens kan ik niet meer naar mijn inbox gaan als ik op he icoontje klik van gan naar mails gebeurt er niks ik kan nog wel een chat beginnen maar niet meer naar mijn binnengekomen mails kijken en kan ook geen profiel meer bekijken, heb ik iets verkeerd gedaan ik denk van niet en ik werk met de laatste nieuwe versie 2009 zeker is die groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zit nog altijd met de oude versie maar heb ondertussen al een oplossing gevonden ik heb de versie msn live 2009 verwijderd en terug de oude versie

msn 8.5 opnieuw geinstalleerd en nu gaat alles terug op nieuw, ik denk dat he gewoon aan de vernieuwde versie van messenger ligt maar nu met mijn oude versie krijg ik wel de keuze om de nieuwe 2009 te installeeren, weten jullie hoe je die kan nu stopzetten groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ga voorlopig zolang ik kan met de oude verder werken het is al de eerste keer niet meer dat ik er problemen mee heb, heb al eens gehad dat we niet meer met kontakten meer kon chatten ook en ook na installatie van de oude ging alles teryg goed en men laar zich toch weer vangen om die nieuwe te gebruiken en na een tijdje zijn er weer problemen dus blijf ik nu bij de 8.5 zolang het werkt

vriendelijke dank voor de berichten groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.