Ga naar inhoud

[OPGELOST] Mail @ Mac


Aanbevolen berichten

Oi,

Ik ben juist overgestapt van PC naar Mac en heb daarmee 1 probleem en dat is dus m'n mail.

Op google heb ik niets gevonden dus hopelijk krijg ik hier mijn antwoord.:-)

Dus als ik mijn Mail account wil instellen krijg ik eerst waar ik mijn e-mail adres moet invullen en dan mijn wachtwoord. Als eerste, moet dit mijn wachtwoord zijn van mijn oude mail of gewoon een willekeurige (die van vroeger weet ik dus niet meer).

Dan komt er server inkomende post en daar zit ik vast, wat moet ik daar nu juist invullen? Mijn provider is Belgacom en ik heb een mail met Skynet vanachter en dan zou er daarna ook nog is Server uitkomende post komen en wat moet ik daar dan invullen?

Dank bij voorbaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Je gebruikersnaam en wachtwoord zijn je gegevens die je van BGC hebt gekregen.

Ook voor je inkomende en uitgaande post kan je vinden op de BGC website normaal gezien.

inkomende :

pop.skynet.be

uitgaande :

relay.skynet.be

Indien deze niet blijken te werken, laat dan even weten met welk programma je werkt.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Je gebruikersnaam en wachtwoord zijn je gegevens die je van BGC hebt gekregen.

Ook voor je inkomende en uitgaande post kan je vinden op de BGC website normaal gezien.

inkomende :

pop.skynet.be

uitgaande :

relay.skynet.be

Indien deze niet blijken te werken, laat dan even weten met welk programma je werkt.

grtz

Bedankt, de inkomende en uitgaande zijn al juist alleen heb ik nu nog mijn juiste passwoord nodig en die weet ik dus niet meer.

Wat is BGC en hoe kan ik ze dan terugkrijgen?:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

zoals filkill juist liet weten, BGC staat voor Belgacom.

Normaal heb je in het begin van je aansluiting papieren gekregen met je gebruikersnaam en paswoord op.

Indien je deze niet meer hebt, kan je altijd een belletje geven naar hun klantendienst.

Of kom gewoon naar Telenet en dan kan ik je meteen helpen!! :-D

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

zoals filkill juist liet weten, BGC staat voor Belgacom.

Normaal heb je in het begin van je aansluiting papieren gekregen met je gebruikersnaam en paswoord op.

Indien je deze niet meer hebt, kan je altijd een belletje geven naar hun klantendienst.

Of kom gewoon naar Telenet en dan kan ik je meteen helpen!! :-D

grtz

Bedankt, heb naar Belgacom gebeld en het is opgelost. :-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.