Ga naar inhoud

ITunes


HenkEs

Aanbevolen berichten

Krijg sinds kort de volgende melding op mijn computer waardoor ik I-tunes ''íneens kwijt'' ben: ""De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map zich in de map Mijn muziek.''

(Kan dus niet meer in het progamma komen):bawling:

Graag advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de werking voor windows xp:

Ga via het startmenu naar het configuratiescherm en kies dan Software.

Je ziet dan al je programma's die geïnstalleerd zijn op je PC. Hiertussen zal ook iTunes te vinden zijn. Als je er op klikt komt er een knop wijzigen/verwijderen of gewoon verwijderen. klik hierop en iTunes wordt verwijdert van uw PC.

Daarna download je iTunes en installeer je hem terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder opnieuw iTunes zoals eerder vermeld. Voor je terug opnieuw gaat installeren, gaan we eerst eens opruimen met Ccleaner.

Installeer het programma en kies dan eerst voor "Analyseer". Wacht tot het zoeken klaar is, en klik dan op "Opschonen".

Klik daarna op register.

Kies dan "scan naar problemen" en wacht tot de balk bovenaan op 100% staat en klik dan pas op "Herstel geselecteerde problemen...". Er wordt dan gevraagd om een back-up van je register op te slaan. Klik op "ja" en en dan op opslaan. Dit wordt dan opgeslagen in de map mijn documenten. Klik dan nog eens op "Herstel alle geselecteerde fouten" en bevestig met oke.

Herhaal dit proces tot er geen fout meer wordt gevonden. Daarna kan je nog eens een poging doen om iTunes te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje googlen kan ook geen kwaad :-)

[ame=http://www.google.be/search?hl=nl&q=de+map+itunes+kan+niet+worden+gevonden+of+aangemaakt&meta=&aq=0&oq=de+map+itunes+kan+n]de map itunes kan niet worden gevonden of aangemaakt - Google zoeken[/ame]

Enkele links:

Aan de slag met iTunes - talkback - PC Magazine

hallo, ik heb Vista home prem... - Software - Vragen & Antwoorden - DNS zowerkthet.be - Een antwoord op al je vragen over internet

ipod.startpagina.nl/prikbord - iTunes start niet op; vindt vereiste map niet

www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,16490.0

Kijk die van Duken.nl eens na, het laatste antwoord schijnt te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.