Ga naar inhoud

Versleutelde maildienst ProtonMail krijgt nieuw e-maildomein: proton.me


Aanbevolen berichten

Versleutelde maildienst ProtonMail heeft een nieuw e-maildomein gekregen wat eenvoudiger voor gebruikers te gebruiken zou moeten zijn. Naast protonmail.com kunnen gebruikers straks ook van het domein proton.me gebruikmaken. Volgens de e-mailprovider was een kortere domeinnaam één van de meest verzochte features door gebruikers.

De komende dagen kunnen gebruikers met een ProtonMail-account via de instellingen een gratis @proton.me-adres activeren. Tot 30 april is het proton.me-adres geassocieerd met de huidige gebruikersnaam van gebruikers gereserveerd en kan niemand die registreren. De maildienst laat niet weten wat er na deze datum met proton.me-adressen gebeurt.

E-mails die naar een proton.me-adres worden gestuurd verschijnen gewoon in de inbox van het bijbehorende ProtonMail.com-account. Voor betalende gebruikers biedt ProtonMail ook het verkorte domein pm.me.

 

bron: https://www.security.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.