Ga naar inhoud

Mijn One Drive...


Becca

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen...

Hopelijk zit ik nu op de juiste topic, ik zie hier toch One Drive bij staan. 🙄

 

Ik heb dus problemen met die One Drive, ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

Op mijn taakbalk staat rechtsonder zo'n schildje (Windows beveiliging) dat altijd groen moet staan aangevinkt.

Maar zo'n 2 keren in de maand komt er een geel vinkje op, met de woorden (veiligheidsmaatregelen vereist).

Dan moet ik die One Drive instellen met mijn Outlook adresje en dan begint die One Drive te lopen

om er mijn documenten en foto's en zo in te steken, wat ik niet wil, dus sluit ik hem af.

 

Want dit zie ik staan bij die One Drive, vandaar dat ik dat ding weg wil. (zie onderaan)

Deze morgen stond hierop HOE je die One Drive kan wegdoen in rode letters, maar ik vind het niet meer.

En ook wilde ik dit niet zomaar doen, zonder jullie goeie raad, ik zou toch niet graag al mijn

documenten kwijt zijn.

 

Onlangs heb ik een laptop gekregen (ook een Win 10) en daarvan heb ik die One Drive

verwijderd via "programma's en onderdelen", One Drive was weg, maar mijn documenten stonden er nog.

 

Kan er mij soms iemand raad geven aub ?

Dank u vriendelijk namens Rebecca.

 

P.S. : Mijn bestanden kan ik nooit in het midden hierop zetten, dan werkt mijn cursor niet meer, sorry hoor.

 

 

 

Knipsel.PNG 10.PNG

Knipsel.PNG 11.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen iedereen....

Ik heb hier wel ietsje vergeten bijzetten.

Bij die One Drive staat ook 'Fotoboek Magdake", wat ook mag worden verwijderd.

Doe alles maar rustig aan, tenslotte is het weekend en zelf kan ik ook niet altijd

direct komen hoor.

Geniet van het zonnetje, nog een fijne zondag en vriendelijke groetjes van Becca. ☀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.