Ga naar inhoud

Windows 10 updaten


timkoster

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,  ik probeer wat werkstations te updaten maar loop tegen een paar dingetjes aan

 

ik probeer te updaten middels mediacreationtool, maar op mijn USB drive ben ik niet gemachtigt om programmas te starten,  ik log in onder administrator, maar vorige beheerder heeft dit op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie mijn bericht staat er niet geheel op??

 

 

Ik probeer opnieuw:

 

Goedemorgen,  ik probeer wat werkstations te updaten maar loop tegen een paar dingetjes aan

 

ik probeer te updaten middels mediacreationtool, maar op mijn USB drive ben ik niet gemachtigt om programmas te starten,  ik log in onder administrator, maar vorige beheerder heeft geblokkeerd om vanaf USB stick programmas op te starten, ook onder administrator

 

hoe kan ik dit weer terug wijzigen, zodat ik dus weer vanaf usb stick programma's kan starten?

 

 

2e vraag

 

als ik via wifi internet op de client kan krijgen en ik wil updates starten, dan kom ik niet in het update veld, maar in het veld wat ik als bijlage mee stuur,   ik moet hier met een microsoft account inloggen?   is dit ook geblokkeerd? of hoe kan ik gewoon in het update veld komen zonder met een microsoft account in te loggen?  ik wil dit nl niet

 

 

updatr.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.