Ga naar inhoud

TV kijken via Telenet TV yellow


Lendal

Aanbevolen berichten

ik heb grote moeilijkheden met TV kijken via Telent TV yellow . Iedereen weet dat Telenet een band heeft weg genomen van de kabel. Hierdoor werkt mijn TV toestel niet meer. 

 

ik heb aansluiting met internet via een router TP link Model TL-WR1643ND, die opgesteld staat op de eerste verdieping van ons appartement. Er is een toegang via een houten trap naar de tweede verdieping waar de TV opgesteld staat. Onderaan de houten trap staat een Premier  Wireless-AC  repeater WR05;

boven in het lokaal waar de TV staat , is er een router Maginon Wifi Powerline adapter model PL-500 PT/PL-500 W                   en ook  een Apple TV.

 

We werken.  met    Telenet TV yellow       op een iPad . Op de iPad krijgen we het TV programma maar krijgen het beeld niet op de TV; die zowel  .digitaal als analoog kan worden ingesteld  . Wat nemen we ?    

Kan iemand mij instructies geven over de correcte apparatuur en de juiste instelling .

Met dank en vriendelijke groeten

 

Lendal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.