Ga naar inhoud

save in scan programma van Imac met Ventura


Aanbevolen berichten

k heb MacOS Ventura 13.0 geinstalleerd en heb nu een probleem ; misschien was het er ook voor deze installatie.
 
Ik scan een document . Op het scherm verschijnt scanner HP Laserjet CM 1415fn (3B6350) Ik heb een vermoeden dat vroeger (3B6350) er niet bijstond. 
 
Als het document gescand is doe ik save to desktop-local . Het document wordt opgeslagen  in de
 
desktop-local  als bv mv.pdf  849 bytes pdf document . Maar als ik klik krijg ik een blanco blad en geen kopie vaan het ingescande document. Openen met preview geeft ook een blanco  document .
 
Doe ik na scannen print, dan PDF, dan save pdf on desktop dan krijg ik bv ijklijn_2.pdf  2.4 MB  pdf document. En ik heb een kopie van het ingescande document in desktop-local 
 
Zou u weten wat er verkeerd loopt in het eerste geval, dat jaren heeft gewerkt. Moet ik na installatie van Ventura HP Easy scan opnieuw installeren ? 
 
Met dank bij voorbaat en en goeie zondag 
Lendal

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.