Ga naar inhoud

Rob S.


Rob S.

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de telefoonapp op mijn smartphone (Sony Xperia XZ1 Compact G8441). Ik kan er niet meer mee bellen. Op het scherm verschijnt: geen mobiel netwerk gevonden. Ook kan ik niet gebeld worden. Tot enkele dagen geleden lukt het nog wel, maar als ik belde, werd direct erna mijn scherm zwart en reageerde het nergens meer op, zelfs uitschakelen via de centrale knop werkte niet meer, behalve een trilling geven. Het bellen lukte nog wel, maar aan het eind van het gesprek moest de ander het gesprek beëindigen, want ik kon dat niet. Een keer duurde dat 20 minuten en kon ik niets anders doen dan dat afwachten. Ik kon niets meer doen met mijn toestel . Mogelijk zijn er dus meer problemen met die app. Misschien herkent iemand dit probleem en kan mij een gouden tip hiervoor geven! Bedankt vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.