Ga naar inhoud

Verschillende bieps bij het opstarten van pc


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een nieuw moederbord en nadat mijn nieuw moederbord is gestoken heb ik terug mijn pc geformatteerd, windows erop gezet en alle hardware geinstalleerd en software erop gezet. Nu krijg ik bij het opstarten van mijn pc verschillende bieps te horen. Na de eerste biep volgen er 4 snelle, en dan hoor ik nog een biep en start Windows op. Dat had hij eerst niet, het waren en vroeger max. 2. Dit gebiep vind ik wel een beetje vervelend. Hoe komt het dat mijn pc zo vaak biept en hoe kan ik dat verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een nieuw moederbord gekregen. Had begin dit jaar een nieuwe computer gekocht maar blijkbaar scheelde er iets met het moederbord en dat hebben ze recent vervangen, het is ook vanaf toen dat ik het probleem gekregen heb. Misschien hebben ze het geheugenlatje niet tegoei terug gestoken. Hoe ziet dat ding eruit, dan kan ik het er eens tegoei induwen. Hopelijk ligt het daaraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de geheugenkaartjes één voor één uitgetest. Toen ik de eerste verwijderd had kreeg ik bij het opstarten 5 bieps, en toen ik de tweede verwijderd had 4 bieps. Heb beide geheugenkaarten terug gestoken en nu krijg ik 5 bieps. Heb de geheugenkaarten allebei nog eens twee keer verwijder maar blijf deze 5 bieps behouden, van de eerdere 3 bieps is geen sprake meer. Ik heb de geluidjes opgenomen. Hoe kan ik die hier op dit forum laten horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.