Ga naar inhoud

livestream Videoland


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de Livestream op Videoland Een Jaar Van Je leven op mijn ene laptop HP Probook 450 G4 werkt de stream wel en krijg ik een bewegend beeld . Op Mijn Nieuwe Laptob HP 15s - fq5xx werkt de stream niet daar krijg ik stilstaand beeld wat moet ik doen . 

johnnyboy  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, johnnyboy zei:

Ik heb een probleem met de Livestream op Videoland Een Jaar Van Je leven op mijn ene laptop HP Probook 450 G4 werkt de stream wel en krijg ik een bewegend beeld . Op Mijn Nieuwe Laptob HP 15s - fq5xx werkt de stream niet daar krijg ik stilstaand beeld wat moet ik doen . 

johnnyboy  

Even een update het werkt alleen niet bij Microsoft Edge op mijn nieuwe laptop HP 15s-fq5xx met windows 11 heb er nu Mozilla Firefox op staan en daar werkt het wel bij . Videoland Livesteam werkt wel met Microsoft Edge op mijn oude laptob HP Probook met windows 10 .waar kan dat aan liggen . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.