Ga naar inhoud

[OPGELOST] local profiles in domein


jvuz

Aanbevolen berichten

Ik heb een hoop problemen met de installatie van Vista. Het grootste probleem zijn de gebruikers uit ons domein. Vista laat me niet toe om een gebruiker te laten inloggen zonder dat hij reclameert dat hij het profiel niet kan laden. Ik heb al enkele zaken kunnen uittesten en blijkbaar als ik een lokale gebruiker toevoeg, kan ik met deze gebruiker wel inloggen, maar als ik de gebruiker uit ons domein gebruik, lukt dit dus niet. Ik weet ook dat Windows standaard een gebruiker van een domein als roaming profile instelt, maar dit zorgt volgens mij voor het probleem hier. Nu is mijn vraag of er een manier is om Windows te zeggen dat hij standaard local profile moet gebruiken ipv roaming profile.

Wie kan mij hiermee helpen?

Jvuz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost door rechten te geven aan everyone voor iedereen in de profiles map. Dan pas kon het profiel aangemaakt worden EN kon ik dat profiel local maken. Een ander probleem, of in ieder geval iets dat niet geapprecieerd wordt door de gebruikers is dat na het paswoord in te geven, je minstens 30 seconden moet wachten, vooraleer je echt bent ingelogd. Maar ik vrees dat ze daar voorlopig zullen moeten mee leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.