Ga naar inhoud

[OPGELOST] Beveiligingscentrum - Automatische Updates


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb al een tijdje problemen met mijn automatische updates.

Mijn pc geeft aan dat het is uitgeschakeld.

Als ik dan op automatische updates klik dan opent hij een venster waar je verschillende zaken kan aanvinken, ik vink automatische updates (aanbevolen) aan, klik op toepassen, ok en hij staat nog steeds uit...

uiteindelijk probeer ik het via de microsoft website, waar je ze ook kan inschakelen... werkt ook niet.

Dan kan je nog een stap doen op de website.

Raadpleeg windows voor de nieuwste updates.

En als hij op het punt komt waar hij mijn pc controlleert of hij wel geschikt is of zoiets, geeft hij me een foutmelding, 0x80070424

Wat ook het geval is als ik op de link klik "installeer microsoft update vandaag" ...

Ik weet echt niet meer wat te doen.

Heb al overal gezocht, heb zelfs al een mail naar microsoft gestuurd.

Maar allemaal tevergeefs...

Het enigste wat ik gelezen heb wat ik wel interessant vond was,

Als je NOD 32 op je pc hebt lopen, kan dat wel problemen geven met de updates...

Maar daar heb ik ook alle stappen gevolgd, nl. alle andere virusbestrijders van je pc gooien, hem zelf goedkeuren voor windows XP...

Maar ja, niets.

Dus, ik hoop echt dat vandaag mijn lange zoektocht naar de oplossing hier zal eindigen.

Groetjes,

Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel Erg Bedankt!!!

Het is gelukt!

Ik zoek er al maanden achter om dit op te lossen...

Je bent een schat!

Mag ik je nog iets vragen?

Nu staat service pack 1 erop, heb net service pack 3 gedownload.

Mag ik die installeren?

Of moet ik eerst service pack 2 installeren?

En waarom is het eigenlijk nodig om die service packs erop te zetten?

Dan, als ik ze alledrie geinstalleerd heb, mag ik de eerste en de tweede uit mijn lijst met software verwijderen?

Of gaat dat problemen geven?

Nog eens erg bedankt om me bij die automatische updates te helpen...

Moest er zoiets als "karma geven" bestaan dan zou ik je er zeker geven...

Echt waar! :congrats:

Groetjes,

Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Je moet eerst SP2 installeren.

Dit kan ook via automatische Updates

Microsoft brengt regelmatig voor haar verschillende besturingssystemen en software pakketten zogenoemde service packs uit. Dit zijn verzamelingen van functionele verbeteringen en beveiligingsupdates. Het is zeer belangrijk om een service pack te installeren om zo in één keer de algehele beveiliging van uw computer te verbeteren en algemene verbeteringen aan programma’s aan te brengen. Wilt u bijvoorbeeld nieuwe software installeren, dan is het vaak een vereiste dat u de laatste service pack hebt geïnstalleerd.

SP2 INSTALLEREN

SP3 INSTALLEREN

AUTOMATISCHE UPDATES INSTELLEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.