Ga naar inhoud

Serieus probleem met installatie iTunes - please help me! I'm desperate! Thanks!


Gast Belgianfilmfreak

Aanbevolen berichten

Gast Belgianfilmfreak

Hey

Ik ben net lid geworden van deze forum 5 seconden geleden omdat ik een serieus PC-probleem heb en via-via ben ik te weten gekomen dat dit een goeie manier is om zulke problemen op te lossen. :-)

Enfin: Ik heb net een nieuwe iPOD gekocht en probeer iTunes versie 8.1.1. te installeren, maar krijg de volgende foutmelding:

De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

WTF? Dit is ronduit belachelijk! :argh: Dit is mijn persoonlijke computer - er is maar één persoon die ermee werkt en ... systeembeheerder? IK ben de systeembeheerder en ik kan alle andere programma's zonder problemen runnen, maar niet iTunes. Waarschijnlijk is dit één of andere veiligheid die ik moet uitzetten, maar ...

Kan iemand mij aub helpen? Ik heb absoluut geen technische kennis en ik heb net de afgelopen maand meer dan 1000 songs van mijn CD's overgezet naar mijn harde schijf! Al dat zware werk voor niks blijkt. :bawling:

Ik hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen, want dit is écht waar super-onnozel. Hoe komt het toch dat ik geen simpel programmake als iTunes kan installeren, aub? :boring:

Hartelijk bedankt voor eenieders hulp,

Bye for now

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.