Ga naar inhoud

Er staat geen vriendschapverzenden naast mijn naam op fb enkel naast... staat dat.


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb gemerkt dat mijn fb profiel geen vriendschapverzoek knop versturen staat. Dit staat wel als er op die 3 ... (puntjes) wordt geklikt. Hoe kan dat? Het staat nogtans ingesteld dat iedereen mij een vriendschapverzoek kan sturen. Je kan dit zelf zien op mijn fb De Beck Kristof

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Het is mogelijk dat er een privacyinstelling of een tijdelijk probleem is waardoor de knop voor vriendschapsverzoeken niet beschikbaar is. Controleer uw privacy-instellingen nogmaals om er zeker van te zijn dat vriendschapsverzoeken worden toegestaan. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je overwegen contact op te nemen met Facebook-ondersteuning voor hulp. Ik hoop dat je het snel in orde krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, slatesing zei:

Het is mogelijk dat er een privacyinstelling of een tijdelijk probleem is waardoor de knop voor vriendschapsverzoeken niet beschikbaar is. Controleer uw privacy-instellingen nogmaals om er zeker van te zijn dat vriendschapsverzoeken worden toegestaan. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je overwegen contact op te nemen met Facebook-ondersteuning voor hulp. Ik hoop dat je het snel in orde krijgt!

 

8 uren geleden, slatesing zei:

Het is mogelijk dat er een privacyinstelling of een tijdelijk probleem is waardoor de knop voor vriendschapsverzoeken niet beschikbaar is. Controleer uw privacy-instellingen nogmaals om er zeker van te zijn dat vriendschapsverzoeken worden toegestaan. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je overwegen contact op te nemen met Facebook-ondersteuning voor hulp. Ik hoop dat je het snel in orde krijgt!

Dat is al minstens 8 maanden zo en ben er per toeval achter gekomen. Wie weet hoelang dat het dan al was. Er kan wel een vriendschapsverzoek gestuurd worden als iemand op 3 puntjes klikt. …

heb bericht naar fb gestuurd. Mercikes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.