Ga naar inhoud

[OPGELOST] sync manager


Aanbevolen berichten

mijn pc geeft al paar weken een foutmelding van sync manager, ik heb probleemrapporten open gedaan en dit is wat ik zie :

Product

Creative Sync Manager

Probleem

Werkt niet meer

Datum

7/05/2009 23:02

Status

Rapport verzenden

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH

Naam van de toepassing: CTSyncU.exe

Versie van toepassing: 6.4.8.0

Tijdstempel van toepassing: 469c3187

Naam van foutmodule: CTSyncU.exe

Versie van foutmodule: 6.4.8.0

Tijdstempel van foutmodule: 469c3187

Uitzonderingscode: c0000005

Uitzonderingsmarge: 0002f908

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.2

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: fd00

Aanvullende informatie 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Aanvullende informatie 3: fd00

Aanvullende informatie 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 519786850

wat wil dit zeggen ?

heb paar dagen geleden ccleaner gebruikt op aanraden van deze site voor een ander probleem, heb ook al regcure gebruikt ... weet eigenlijk ook niet goed wat sync manager is ...en ook heb ik problemen met mijn internetverbinding, die valt constant uit en terug aan, echt om de paar minuten, ik woon wel in een straat vol appartementen, mijn vriendin die woont in een appartement achter mijn deur en die heeft ook dat probleem dat haar verbinding wegvalt, na 23h is dit probleem al heel wat minder, zou dit mss kunnen dat het ligt aan het feit dat er teveel mensen op dezelfde verbinding of zo zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

ctsyncu.exe is een Synchroniser van Creative en onderdeel van Creative Sync Manager.

Je kunt ctsyncu.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.

Als je niet weet wat een software pakket voor dient kun je het beter

verwijderen.

Hoe zit je op internet draadloos, kabel, met modem router ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ctsyncu.exe is een Synchroniser van Creative en onderdeel van Creative Sync Manager.

Je kunt ctsyncu.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.

Als je niet weet wat een software pakket voor dient kun je het beter

verwijderen.

Hoe zit je op internet draadloos, kabel, met modem router ?

ah ja, ... heb da ooit keer gedownload samen met ander programma dacht ik, en ik dacht da ik da eraf gesmeten had, blijkbaar heeft die dus nie alles meegepakt, ...

ik zit eigenlijk zowel draadloos als met de kabel op het net, als mijn verbinding heel traag is steek ik hem in de kabel , dan valt niet alles constant uit ... maar normaal is het de bedoeling dat het draadloos is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Een paar vragen waarmee mogelijk meer duidelijk word over wat de oorzaak kan zijn:

- Heeft een andere pc via dezelfde draadloze verbinding hetzelfde probleem?

- Wat is de ontvangst sterkte op de pc/laptop van het draadloze signaal?

- Is de verbinding wel beveiligd? Zo ja, welk type beveiliging hebben je

- Is het een recente pc/laptop of een die al een tijdje meegaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar vragen waarmee mogelijk meer duidelijk word over wat de oorzaak kan zijn:

- Heeft een andere pc via dezelfde draadloze verbinding hetzelfde probleem?

- Wat is de ontvangst sterkte op de pc/laptop van het draadloze signaal?

- Is de verbinding wel beveiligd? Zo ja, welk type beveiliging hebben je

- Is het een recente pc/laptop of een die al een tijdje meegaat?

ik heb maar 1 pc op deze verbinding, mijn ontvangststerkte is zeer goed, de verbinding is beveiligd met wpa en versleutelingstype tkip , het is een recente laptop , hij is een jaar oud ...

als ik synchronistatiecentrum open dan zijn er geen synchronisatieconflicten, maar ook geen resultaten en als ik wil nieuwe synchronisatierelaties instellen dan krijg ik als antwoord dat er geen nieuwe synchronisatierelaties zijn die kunnen worden geinstalleerd op deze computer, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Candise LEES DEZE INFO EENS

heb ik gelezen, lijkt me interessant maar als ik dit programma installeer worden er zogezegd geen netwerken gevonden, maar mijn netwerkcentrum zegt iets heel anders, en telenet had mij ook al zoiets gezegd dat als ik een nieuwe router zou kopen dat ik hem niet mag instellen op poort 6 omdat dat de standaardpoort is die wordt ingesteld !

en dat van dat http://192.168.1.1 wordt van mij 192.168.0.1 en als ik dat intik in mijn browser krijg ik niets waar ik mijn router instellingen kan veranderen alleen maar reacties van anderen die vertellen dat er helemaal niets gebeurt ! zucht ... nu valt mijn verbinding nog mee, het is avond, er zijn niet veel mensen denk ik die nu bezig zijn met pc, normaal is de lijst langer ... heb prts bijgevoegd om te tonen dat k wel degelijk iets zie van an dere verbindingen ... in tegenstelling wat die netwerk slumber zegt ...

pchelpforum.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk, ik begrijp er nu helemaal niets niet meer van, ik heb via start creative sync manager geopend en de laatste keer dat er iets werd gewijzigd in sync manager was op 17/07/2007 en toen had ik mijn laptop nog niet ! er staan zelfs datums in van 2005 ! de aanmaakdatum van de map sync manager unicode is 4/02/2009 ! hoe kan ik eigenlijk weten waar het probleem dan eigenlijk ligt ? er wordt wel telkens een rapport verzonden maar een oplossing krijg ik niet ... hoe kan ik dan uitzoeken waar het probleem aan ligt ? en waarvoor heb ik sync manager dan eigenlijk nodig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een programma die je muziek van op je PC naar je Creative speler syncroniseert (eigenlijk gewoon kopiëren naar je speler). Ikzelf gebruik het programma niet. Je kan het programma niet meer laten opstarten als je op het icoontje rechts beneden (twee pijlen 1 geel en andere groen) rechts klikt, "Voorkeuren" en dan "Meer..." en zet het vinkje uit bij "Sync manager uitvoeren bij het opstarten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een programma die je muziek van op je PC naar je Creative speler syncroniseert (eigenlijk gewoon kopiëren naar je speler). Ikzelf gebruik het programma niet. Je kan het programma niet meer laten opstarten als je op het icoontje rechts beneden (twee pijlen 1 geel en andere groen) rechts klikt, "Voorkeuren" en dan "Meer..." en zet het vinkje uit bij "Sync manager uitvoeren bij het opstarten".

ah, maar dan gebruik ik dat programma wel, ik heb verschillende media players, en laatste tijd krijg ik soms wel melding dat bepaalde players niet meer werken, ... hoe zou ik dat dan kunnen oplossen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.