Ga naar inhoud

Sneltoets inschakelen draadloos netwerkverkeer


ilja

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden een acer 8930g gekocht. Heb deze verbonden met de router door het wachtwoord in tevullen en ik had onmiddelijk internet. Nu heb ik vandaag blijkbaar een toetsen combinatie ingetikt waardoor het draadloos netwerkverkeer uit staat. Op onze andere laptop ( een hp ) doe je dit met een simpele schuif knop aan de voorkant.

Nu zit deze niet op de acer maar moet dit met een toetsencombinatie.

Weet iemand misschien welke combinatie dit moet zijn? Heb volgens mij al alle Fn combinaties geprobeert.

Greetz ilja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Aan de voorzijde van de laptop zitten meestal bij acer twee paar schuif knopjes. Een daarvan is bedoeld om de Bluetooth aan/uit te zetten, de ander voor het draadloos-netwerk te beheren.

Vreemd dat dit niet in de handleiding staat.

Bij de Acer website is hier weinig over te vinden.

Een mogelijkheid is om de laptop terug te zetten naar de

fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx ga de laptop is terug in fabrieks instellingen zetten. En dan mar duimen:biggrin2:

Aan de voorzijde van de laptop zitten meestal bij acer twee paar schuif knopjes. Een daarvan is bedoeld om de Bluetooth aan/uit te zetten, de ander voor het draadloos-netwerk te beheren.

Vreemd dat dit niet in de handleiding staat.

Bij de Acer website is hier weinig over te vinden.

Een mogelijkheid is om de laptop terug te zetten naar de

fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.