Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb ik gedaan,dit was het antwoord

Wilfried, na terugzetten fabrieksinstellingen en leegmaken HDD, heb ik zelf nog de WD mediaspeler aangesloten op een normale TV via HDMI. En deze werd prima herkend en alles werkte. Dus ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar toestel werd 100% werkend verstuurd. Olivier

 

toen heb ik deze foto opgestuurd en dit voor antwoord gekregen:

Hier bewijs je zelf dat WD TV live hub werkt, opstart EN HDD leeg is omdat er geen mediabestanden opstaan. Dus aansluiten en opstarten werkt prima. En HDD werd volledig gewist. Wat wil je nog meer? Veel succes verder.

20250920_102706.jpg

Geplaatst:

Heb het geprobeerd,kreeg dit antwoord :

Wilfried, na terugzetten fabrieksinstellingen en leegmaken HDD, heb ik zelf nog de WD mediaspeler aangesloten op een normale TV via HDMI. En deze werd prima herkend en alles werkte. Dus ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar toestel werd 100% werkend verstuurd.

Heb toen deze foto gestuurd en kreeg dit voor antwoord

Hier bewijs je zelf dat WD TV live hub werkt, opstart EN HDD leeg is omdat er geen mediabestanden opstaan. Dus aansluiten en opstarten werkt prima. En HDD werd volledig gewist. Wat wil je nog meer? Veel succes verder.

20250920_102706.jpg

Geplaatst:

Als ik de handleiding en de topics op diverse fora zo lees, gaat de ondersteuning van dit apparaat niet veel verder als Windows 7. Ik weet niet of je dit oude apparaat nog netjes aan de praat krijgt met alle moderne bekabeling en hardware.

Geplaatst:

Ik heb een 2de WDTV Live Hub mediaspeler die aangesloten is op mijn t.v en daar heb ik geen probleem mee.Ik vind hem terug op mijn computerkan er alles vanaf mijn computer op plaatsen om dan op mijn t.v te bekijken.

Als ik de WDTV Live Hub mediaspeler die geen verbinding heeft aansluit op mijn t.v maar niet aan het netwerk zie ik hem wel op mijn t.v maar als ik dan naar instellingen zie ik 

IP-adres ............

Subnetmask...........

Gateway ................

DNS...............

en bij verbinding controleren heb ik geen verbinding

 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.