Ga naar inhoud

Publisher Microsoft, abonnement 365 Windows 11

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een jaarlijkse facturering bij Microsoft 365 personal, de Publisher heb ik los bij Microsoft destijds gedownload en geïnstalleerd,

en ja ik weet dat de Publisher na oktober verdwijnt bij hun.

maar er is beloofd dat tot die tijd je Publisher gewoon kunt blijven gebruiken, toch hapert 't en zijn er ongemakken,

ik heb al een nieuwe  losse versie gekocht online met code, en mijn plaatselijke PC winkel zegt deze te kunnen vervangen zo gauw microsoft stopt met hun versie, 

tot die tijd komt het in conflict op de pc, mijn plaatselijke pc winkel zei dat mijn gekochte versie in het Italiaans is maar dat hun dat te zijner tijd fixen,

Maar aangezien ik De Publisher vaak gebruik voor op maat kunnen maken foto en er een compositie mee kan maken met losse PNG bestanden,

om er later een tekening van te kunnen maken etc. etc. (ik ben tekenares realistisch)

zou ik mijn Publisher graag weer normaal werkende kunnen krijgen,

ik heb nog naar vervangende software gezocht en had 't dacht ik gevonden nl. Libre Office, maar daar kwamen problemen van dat ik mijn foto's niet meer dan enkele seconden kon zien en die dan weg vielen dus die weer verwijderd met betaalde Revouninstaller (inmiddels  opgelost hier in een andere topic) Misschien hebt u suggesties of kunt u mijn Publisher weer werkende krijgen met tips voor mij

B.V.D 

Geplaatst:

DCA  enkele uurtjes geleden liet hij m'n eigen gemaakte sjablonen niet zien, en telkens als ik Pub opstartte kwam er in beeld niet goed opgestart, u zult niet alles zien,

Nu start ik hem juist weer op en alles weer normaal tot nu, dus waarschijnlijk toch de laatste handeling die jij me gaf voor Photo app ook hier nu opgelost.

Heeft denk ik toch alles te maken met die LibreOffice, en deze leek idd veel te kunnen wat ik in Pub doe, daarmee dacht ik yes heb het gevonden, alhoewel opslaan als fotobestand lukte me niet daarin waren allemaal van die rare benamingen, waar ik ook heel veel aanmaak mappen bij map afbeeldingen kreeg, zal wel aan mij liggen misschien dingen weglaten met installeren?

Revouninstaller had er nogal wat tijd voor nodig om alles op te schonen.

Maar goed voor nu kan ik weer voor uit.

Ik heb nog 1 probleem maar dat is wat anders en zal ik een nieuwe topic voor plaatsen

Sorry voor het ongemak super bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.