Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wordt horen dol van de taakbalk er staan namelijk 2 icons voor Outlook namelijk de normale en een volkomen grijze, beide kun je aanklikken en opent de nieuwe Oulook. De blauwe kan ik van Taakbalk verwijderen, de grijze geeft wel deze mogelijkheid wel aan maar laat zich niet verwijderen Ik krijg het niet weg.

weet iemand raad ??

groetjes Frits

Outlook.jpg.b7e79f9e70a5b578294b2b979d26e33e.jpg

Geplaatst:

Kun je dit grijze icoontje ook terugvinden op het Bureaublad?

Dan kun je daar op rechtsklikken en kiezen voor: Losmaken van Taakbalk.

Geplaatst:
1 uur geleden, DCA zei:

Kun je dit grijze icoontje ook terugvinden op het Bureaublad?

Dan kun je daar op rechtsklikken en kiezen voor: Losmaken van Taakbalk.

Helaas nee, staat alleen in de Taakbalk en is niet te verwijderen met rechter muis knop "van Taakbalk verwijderen" Het schijnt bij Windows 11 vaak dat deze zg spook icons voor komen in de Taakbalk.

Geplaatst:

Oké dan kun je proberen om de snelkoppeling handmatig te verwijderen:

Druk op de sneltoets Windows-toets + R om het venster 'Uitvoeren' te openen.

Kopieer en plak de volgende tekst en druk op Enter:

%AppData%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar

Er opent een map met jouw vastgepinde taakbalkpictogrammen.

Zoek naar Outlook (Nieuw), selecteer het bestand en druk op Delete om het te wissen.

Start daarna de Windows Verkenner opnieuw op via Taakbeheer (Ctrl + Shift + Esc) zodat de taakbalk ververst.

Geplaatst:

Bijzonder.

En als je Outlook typt vanuit je vergrootglas op de Taakbalk en je klikt met de rechter muisknop op Outlook (new), en je klikt op Van de Taakbalk losmaken, verdwijnt dan het grijze of het blauwe icoontje?

Geplaatst:
4 minuten geleden, DCA zei:

Bijzonder.

En als je Outlook typt vanuit je vergrootglas op de Taakbalk en je klikt met de rechter muisknop op Outlook (new), en je klikt op Van de Taakbalk losmaken, verdwijnt dan het grijze of het blauwe icoontje?

Ik heb MSOffice (legaal) en Outlook via Revo Uninstaller Pro verwijderd, de Desktop helemaal uitgezet opnieuw opgestart MSOffice opnieuw geinstalleerd. En zie daar ik heb een Outlook ? maar welke, er staat niets bij,  als ik hem open staat er aan de rechter kant  "Het nieuwe Outlook" 

Dus probleem opgelost !

In ieder geval bedankt 👍voor alle adviezen, groetjes Frits

Outlook.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.