Ga naar inhoud

[OPGELOST] briefomslag


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een probleemje:(,ik heb office 2003 geinstalleerd ,maar als ik email ontvang is het nog altijd het briefomslag tekentje van outlook6 die ik rechts vanonder ontvang in mijn taalbank.

Ik heb nochthans bij outlook 2003 het omslagje aangevinkt om nieuwe email aan te kondigen.

Ps:dit gebeurt enkel als mijn outlook offline is.

grt Glenn:-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Glenn,

Ik vermoed dat u vroeger Outlook6 gebruikte en nu dus outlook 2003 gebruikt.

Wanneer u dus overschakeld avn outlook6 naar outlook 2003 is het belangrijk dat u outlook6 uitschakeld, maw dat u de emailsaccount uit dat programma even verwijderd

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

en bent u zeker dat dit het tekentje is van de oude outlook?

het tekentje van nieuwe email in outlook 2003 is een geel envelopje en wanneer je erop dubbelklikt opent outlook 2003.

nog even een vraagje: mocht dit het oud logotje zijn, wat gebeurd er al u erop klikt?

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is héél zeker het tekentje van outlook6,en als ik erop klik krijg ik outlook6 te zien maar daar kan ik dan het het bericht niet zien, daar outlook2003 als standaard email ontvanger staat aangegeven.

Wil er wel nog eens op wijzen als outlook2003 is geopend dat ik dan wel het tekentje krijg van outlook2003

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, open even outlook express,

controleer even het volgende:

menu 'extra', opties:

bij tabblad 'algemeen' :

vinkje weghalen bij:

- berichten verzenden/ontvangen bij het opstarten

- elke xx minuten op nieuwe berichten controleren

daaronder moet 2x staan:

dit is NIET het standaard ....programma

dan gaat u naar menu 'extra', 'accounts' en kiest u tabblad 'e-mail'

hier mag er niks staan, wanneer dit wel zo is, klik deze aan en kies verwijderen

Kijk dit alvast even na

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Karel,

ik denk dat het probleem mijn telemeter van telenet zelf zit,als ik vraag om de mailchecker te laten werken dan wordt de mail aangemeld met outlook6 inplaats van outlook 2003,met als het gevolg dat ik dan het briefje krijg van outlook6 inplaats van outlook 2003.

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Bedankt op voorhand voor de hulp.

Grt Glenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd nu begrijp ik het

open telemeterinstellingen en kies links (mailchecker)

u ziet staan:

c:\program files\outlook express\msimn.exe

wijzig dit naar:

C:\program files\Microsoft Office\Office11\OUTLOOK.exe

dit zou het moeten oplossen

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.