Ga naar inhoud

Outlook problemen na herstel en analyse


Lexike

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met de Outlook 2003 van mijn man.

Als hij een bericht wilde openen was dit oneindig traag. Nu heeft hij herstel en analyse gedaan in het outlook programma zelf (terug naar standaardinstellingen).

Als hij nadien zijn Outlook terug wilde openen probeert de PC Outlook terug te installeren (wat niet lukt want dan krijgt hij een foutmelding).

We kunnen ook geen systeemherstel doen want dit stond blijkbaar uit.

Ik zou Outlook terug kunnen installeren maar ik heb een paar probleempjes, ten eerste heb ik geen Office cd-rom want dit was voorgeinstalleerd door de PC verkoper. En elk familielid heeft een account op onze pc dus ben ik bang wanneer ik de installatie doe dat iedereen zijn Outlookbestanden ook kwijt is. Op alle andere accounts zijn er geen problemen met Outlook. Wij kunnen normaal emails openen en doorsturen zonder dat we moeten wachten.

Momenteel heb ik voor hem Outlook Express in gebruik genomen zodat hij zijn nieuwe mails daarin ontvangt. Ik wou het .pst bestand dan importeren in Outlook Express maar dit lukt blijkbaar niet.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes

Sigrid

PS: wij werken onder XP Home Edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lexike,

welkom hier.

Wanneer u de functie 'herstel & analyse' uitvoert heeft de installatie de cd nodig normaal. Spijtig genoeg heeft u deze dus niet.

Wanneer u programma start ziet u dat balkje die installatie start denk ik, probeert u even op annuleren te klikken tot dit weggaat (kan paar keer duren)

ik raad u alvast aan systeemherstel terug in te schakelen. Zo kan u in toekomst sneller terugkeren naar vorige staat.

Uitleg over hoe je backups van outlook aanmaakt en importeert vind je hier:

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_communicatie/e-mail/back-up.aspx

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

open outlook express.

1. kies menu 'bestand' en kies 'importeren' en dan 'berichten'

selecteer 'microsoft outlook'

2. klik op volgende

3. nu zie je de mappen van outlook normaal, kies nu 'alle mappen' of maak uw keuze

klik op volgende....

Laat weten of dit zo gelukt is, je kan dit normaal doen bij elke gebruikersaccount op de pc zo

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.