Ga naar inhoud

Laptopscherm

dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo groetjes allemaal , ik heb een laptop;fujitsu siemens amilo 2gb 250mb geheugen 32bit systeem van tijd tot tijd flikkert het scherm,allemaal zwarte strepen als ik dan het scherm op een neer beweeg word het terug normaal beeld ? meestal gebeurd dit als lptop uit slaapstand terug word ingeschakeld,nooit terwijl ik met iets bezig ben ,iemand een idee, grafische kaart werkt correct ;zegt laptop grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor respons maar de drivers zijn het prob niet heb al gereinstald zonder resultaat dus beging ook al aan kapotte kabel te denken maar hoe komt het dan dat het aleen gebeurd bij heropstart of uit standby als ik bezig ben zoals nu en het scherm op en neer beweeg gebeurt er niets alles normaal heb hier totaal geen uitleg voor , lptp heeft dit een 6tal maand geleden ook gehad gedurende +- 2weken nu duurt het al 1 maand , en tis vervelend en de sint is nog 6maand wachten, dan word lptp 2jaar en word vervangen door zwaardere kdenk dat er niets anders op zit om naar technische dienst te stappe en een hoop euro,s neer te tellen grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

EU tbettin toch nog een bedankje heb een driverscanner geinstaleerd en volgens die scanner bleken er toch 4 drivers out of date te zijn, terwijl bij de manufactors on line scan alles ok bleek na de updates heb ik reeds 5x van standby opgestart zonder gestoord scherm joepie groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen het probleem van het met zwarte strepen flikkerend scherm is opgelost, ik kan aleen maar zeggen dwnload een driver scanner uni bleu bv een doe een scan die zegt dan drivers out of date dwnld install en de problemen zijn opgelost op 5min terwijl je handmatig er toch enorm veel tijd insteekt en niet opgelost krijgt door mis informatie van de providers (on line scan,)zelf want die scan vertelde mij dat drivers up to date waren ?? mischien een help voor iemand met de zelfde probs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.