Ga naar inhoud

Dvd


Bling

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik kwam maar niet uit met mn probleempje en toen vond ik deze site en dacht misschien helpen jullie me wel.

Ik heb zojuist mn laptop opnieuw geinstalleerd, en voor ik dit deed heb ik al mn bestanden op dvd gezet. Mmaar nu ik die dvd wil afspelen krijg ik dat er niks op staat, het is een Udf bestand wat dat ook mag wezen, en erstaat dat ik 2.5gb van 4.3gb gebruikt heb. Nu weet ik dus niet hoe ik mn bestanden in kan, als iemand het weet dan hoor ik het graag alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je opent het programma IsoBuster.

klik hierna op links bovenin op pragramma en dan op open image bestand en ga dan naar de cd toe en open het udf bestand. als het goed is moeten er links dan alle bestanden staan die erop gebrand zijn. zie hieronder een voorbeeld:

isobuster.gifnu kan je net zoals op het plaatje de bestanden die je wilt uitpakken naar de computer.

Kan je het udf bestand niet openen dan is het bestand beschadigd

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.