Ga naar inhoud

Iphoto icoon verdwenen


Aanbevolen berichten

Ik gebruik een APPLE.. :D

En dat al meer dan 20 jaar.. door ups en downs heen..

Het enigste grote verschil is met het windows/linux systeem is: Ze werken altijd, als het echt moet werken.

Niets meer en niets minder..

Ik ga ook geen discussie aan of het beter of slechter is..

Dat is het geheim, als je er dagelijks onder druk mee omgaat, en het systeem door blijft draaien.. en het presteert navenant je kennis en ervaring.. is het het beste systeem wat er is..

Mijn macs, en dat zal vreemd klinken in de oren van de meeste pc-bezitters hebben gemiddeld top gepresteerd voor ongeveer 8 jaar, zonder de noodzaak van vernieuwing te voelen..

En met een klein beetje gezond verstand, gemakkelijk te vervangen, en bijna de aanschaf kosten.. met natuurlijk de extra's niet meegeteld..:D gemakkelijk terug gebeurd.. Ze houden hun waarde.

Dit gezegd te hebben wil ik open staan voor de vragen van iedere verse trotse mac-eigenaar, die van mijn kennis gebruik wil maken :D

ik ben niet echt een voorstander van het hack-gebeuren wat betreft commerciele software.. maak je er geld mee, schaf het aan. Geen uitzondering gerechtvaardigd, denk ik.

Maar wil je er van leren en onbeperkt werken, denk ik dat het een andere zaak is.. wees eerlijk hierin en ik help je vooruit.. er is bijna geen beperking op de MAC, waar ik niet in thuis ben.

En er is echt geeeeen programma of truc die niet op een mac werkt, en wel onder windows.. vergeet de oude tegenspraken, alles wat onder linux/unix draait werkt ook op een mac..

Wel zijn er heel veel toepassingen die wel op een mac, maar nooit onder windows kunnen en zullen draaien, zelfs een van de meest simpele toepassingen.. het zoeken op bestand.. is nu al bekend, zal niet gaan werken onder 7..

Ik hoop dat je begrijpt dat ik mijn diensten aanbied hier omdat ik graag mensen help en niet om een discussie op gang te brengen.

Wat een boer niet kent.... enz enz enz..

Ik wil wel graag met iedereen uitnodigen, die thuis is in UNIX, contact met me op te nemen, om nieuwe innovatieve ideeen uit te werken :D

Daar gaat het om..

Greetz..

sees

Beste Sees,

Ben zeer gelukkige gebruikster van Maxbook OSX 10.5 tot gister want toen is mijn Iphoto icoon 'ontploft' en geheel van mijn macbook verdween. Ik heb bij mijn weten bij de AppleStore in R'dam nooit een cd gekregen want alles zat er al op. Hoe kan ik Iphoto weer terugkrijgen? Kun jij me helpen?

Vast bedankt,

Sneeuwwitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn Iphoto icoon 'ontploft'

Sneeuwwitje

Hey hoi..

Als je iets uit je Dock onderin, naar boven sleept zie je het met een "leuke" poef verdwijnen.. :)

Maar je programma is echt niet weg..

Kijk maar eens in je map "programma's".

Daar staat iphoto nog gewoon in..

Klik en hou vast.. op het symbooltje van iphoto daar.. en sleep hem dan weer in het Dock onderin je scherm op de plaats waar je het wilt hebben..

Laat je dan de muis weer los, blijft hij daar weer netjes staan.. :)

Zo kun je dus het Dock naar eigen smaak inrichten.. met alleen die programma's of mappen of schijven of netwerkschijven waar je regelmatig gebruik van maakt.. :)

Greetz :ciao:

sees...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.