Ga naar inhoud

[OPGELOST] Power Point 2003


ekster

Aanbevolen berichten

dit zijn gewoon instellingen voor je encoder (dit zet het bestand om).

Bij Indeling kiest u MPEG Layer-3

bij Kenmerken kiest u 56 kBit/s, 24,000 Hz Stereo 6kB/sec

Klik dan op OK

Daarna klik je op Convert en het bestand is klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat en DJ hartelijk bedankt.

Ik heb al de grootste moeite om het programma van Forum te begrijpen.

Ik lees me een ongeluk.

Daarom zijn jullie antwoorden voor mij niet gelijk duidelijk. Ik blijf proberen.

Hoe je bedankjes kan insturen weet ik ook niet, maar in ieder geval voor iedere aandacht voor mij bedankt.

Ekster

---------- Post toegevoegd om 07:29 ---------- Vorige post was om 07:16 ----------

Misschien is mijn probleem wel dat ik helemaal geen mp3 bestanden heb. Al die converteerprogramma's die ik bekeken heb converteren steeds mp3. Hoe gaat dat met andere muziekbestanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat en DJ hartelijk bedankt.

Ik heb al de grootste moeite om het programma van Forum te begrijpen.

Ik lees me een ongeluk.

Daarom zijn jullie antwoorden voor mij niet gelijk duidelijk. Ik blijf proberen.

Hoe je bedankjes kan insturen weet ik ook niet, maar in ieder geval voor iedere aandacht voor mij bedankt.

Ekster

---------- Post toegevoegd om 07:29 ---------- Vorige post was om 07:16 ----------

Misschien is mijn probleem wel dat ik helemaal geen mp3 bestanden heb. Al die converteerprogramma's die ik bekeken heb converteren steeds mp3. Hoe gaat dat met andere muziekbestanden?

Inmiddels heb ik met SWITCH .wma naar .wav geconverteerd, maar......het bestand is vergroot van 4MB naar 11 MB. Wat nu????????????? ekster

---------- Post toegevoegd om 11:14 ---------- Vorige post was om 11:12 ----------

11 MB is te groot voor Power Point. Hoe krijg ik het klein?

Groetjes, ekster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.