Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aansluiting kabel op een Hauppauge PVR-250


Matn0

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik tweedehands een iets oudere PVR-250 gekocht die samen met mijn PVR-150MCE zou moeten draaien in mijn HTPC.

DSC00586.jpg

(de Hauppauge PVR-250)

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik de kabel op deze kaart moet aansluiten. De TV-in aansluiting is geen gewone coax ingang, maar lijkt meer op een composite ingang (zie foto)

DSC00584.jpg

Is er iemand die weet hoe ik mijn analoge kabel op deze kaar kan aansluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu net het probleem. Die linkse aansluiting daar past niet echt een coaxkabel in toch. Hij blijft er in ieder geval niet inzitten. Mijn vraag is hoe verbind ik mijn tv-kabel met die linkse aansluiting.

---------- Post toegevoegd om 18:36 ---------- Vorige post was om 18:35 ----------

als het de bedoeling is om tv te kijken op pc steek je gewoon uw tv kabel in de linkse fiche. wil je pc op tv kijken moet je zo een verloop stukje gaan halen wat erop past

Bedoel je dat ik met deze kaart mijn pc ook kan aansluiten op een televisie? welk verloopstukje zou ik dan nodig hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het met mijn vorige pc al eens geprobeerd met dit soort type connector

287091_BB_00_FB.EPS.jpg

maar toen zat de kabel nogal los, en werkte de kaart niet (toen wss driverprobleem wel) In ieder geval vind ik dit een raar soort type ingang voor coax (bij mijn PVR-150 is het veel duidelijker) dus vermoedde ik dat er een ander type van kabel in hoorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.